• slide

antihoppingová spojka

tempomat

Quickshifter


Začínám tam, kam se jiný mašiny sotva dostanou

Máš rád pořádnou sílu, ale zároveň se se mnou nechceš nadřít? Pak jsem tvoje jasná volba! Vezmu tě tam, kam si ukážeš! Řadový čtyřtaktní dvouválec s objemem 895 cm3 tě dostane na kterýkoli místo i na tý nejšílenější trase.

95 Nm při 6250 otáčkách, přes 95 koní a šestikvalt tvrdí muziku jako dokonale sehraná kapela. Quickshifter už v základu, žádný doplatky! Rychlosti tam budeš házet jako profík...

Bude tě rozmazlovat výbavou

Po řádění přijde vhod trochu hýčkání. Tempomat nejnovější generace, ABS s kontrolou trakce TCS a měkká antihoppingová spojka. Brzdy Brembo. Podvozek je kompletně Kayaby, vypletené bezdušové pneu 21" a 17" Pirelli Scorpion Trail II. Radar, úprava jízdního režimu. Už v základu vyhřívané rukojeti a sedlo. Padací rám, hlavní a boční stojan, full LED světla, chrániče rukou a rychlonastavitelné plexi. Přední HD kamerou. Velký TFT displej párovatelný přes bluetooth s mobilem.

900 důvodů vybrat si Voge 900 DSX

Určitě by je šlo dát dohromady, tak se přijď přesvědčit sám!


Voge 900DSX a 900DSX Touring


Technická data

Motor kapalinou chlazený, dvouválcový 4taktní motor s elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 895 ccm
Max. výkon 70 kW (93,8 PS) při 8250 ot./min
Max. točivý moment 95,0 Nm při 6250 ot./min
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2325 mm x 940 mm x 1420 mm
Výška sedla 825 mm
Pohotovostní hmotnost 238 kg
Objem nádrže 17 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 90/90-21 | 150/70-17
Brzdy 2x dvoupístkové třmeny Brembo vpředu (305mm kotouče) & 1x jednopísktový třmen Brembo vzadu (265mm kotouč), vypínatelné ABS
Odpružení (vpředu) plně nastavitelné 43mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba), zdvih 194 mm
Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), zdvih 198 mm
Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 5,0 l;
CO2 emise XX g/km